Skip to Main Content

Magento – wsparcie i obsługa techniczna. Czy można zabezpieczyć sklep internetowy przed awariami?

Wartość rynku e-commerce w Polsce już dawno przekroczyła 100 mld zł i według prognoz rośnie w tempie 12% rok do roku. Twój sklep, aby mógł się rozwijać, potrzebuje sprostać stale rosnącym wymaganiom klientów. Dzisiejszy konsument oczekuje ładnego, prostego w obsłudze i przede wszystkim szybkiego interfejsu. Jednocześnie wykazuje się niską tolerancją na awarie oraz błędy: jeśli sklep nie działa lub też nie działa tak, jak konsument tego oczekuje – w połowie zakupów porzuci swój koszyk, a potem wypisze się z newslettera. A przecież można tego uniknąć!
Z tego artykułu dowiesz się jak bezpiecznie rozwijać swoją platformę e-commerce, zadbać o utrzymanie i rozwój Magento oraz zagwarantować stabilność platformy. Zapraszam do lektury.

Wybierz region/Change Region: