#21 6 o’clock e- commerce news - Customer Journey w Twoim e-commerce?

Agata Wilczyńska-small-image
AuthorAgata WilczyńskaMarketing Director
Poruszane tematy
Na tej stronie
Udostępnij ten wpis

Jak co poniedziałek w cyklu 6 o’clock e-commerce news by Monogo publikujemy najnowszy przegląd newsów ze świata e-commerce. O czym musisz wiedzieć, żeby efektywnie prowadzić swój biznes online. Zapraszamy na 21 wydanie naszej prasówki.


1. Jak stworzyć Customer Journey?

Interakcje klientów z marką /sklepem w świecie cyfrowym znacząco się różnią od tych znanych z offline. Lub nawet z omnichannel (offline + online). Odpowiednie zmapowanie customer journey pozwoli Ci lepiej poznać swojego klienta w e-commerce oraz rozpocząć optymalizację poszczególnych punktów styku klienta z marką. Co w rezultacie przełoży się na większą sprzedaż. Jest to rozszerzenie wątku, który opisywaliśmy na naszym blogu: Omnichannel a user experience – jak projektować, by wielokanałowo zwiększać sprzedaż?

Interesują Cię zagadnienia Customer Experience, zastanawia Cię jakie cechy posiada Twój klient? Służymy pomocą w tym zakresie. Skontaktuj się z nami.

Dowiedz się więcej o: How to Map a Customer Journey

2. Najlepsze podpowiedzi ChatGPT dla SEO

Saga wykorzystania ChatGPT w SEO i e-commerce trwa. Tym razem zapraszamy do naprawdę inspirującego artykułu, z którego dowiesz się jak korzystać z rozwiązania opracowanego przez OpenAI. Pamiętaj jednak, aby zawsze sprawdzać to co dostarcza ChatGPT, ponieważ można sobie zaszkodzić.

3. Omnichannel "Zjada" Czysty E-Commerce. Dane O Sprzedaży Mówią Wszystko

Powtarzane jak mantra hasło, że omnichannel jest dobry dla Twojego biznesu, znowu pojawia się w naszej prasówce. I kolejny raz mamy materiał, który pokazuje na czystych cyfrach, że wzrosty które posiadają omnichannel są większe niż te, które opierają się tym na czystym e-commerce, lub tylko offline. Jak stworzyć dobrze działający omnichannel? Od czego zacząć? Na te i inne pytania pomogą znaleźć odpowiedzi eksperci Monogo, tworzący rozwiązania omnichannel w Polsce i Europie

Dowiedz się więcej o: Omnichannel "Zjada" Czysty E-Commerce

Lubisz nasz cykl 6 o’clock e-commerce news, udostępnij prasówkę w sieci społecznościowej, na Facebooku lub LinkedInie. Dzięki temu wiemy, że nasze materiały są dla Ciebie wartościowe!

Bądź na bieżąco z newsami z branży ecommerce. Zapisz się do naszego newslettera!

Do przeczytania w następny poniedziałek, punktualnie o 6:00!