Skip to Main Content

Omnichannel a user experience – jak projektować, by wielokanałowo zwiększać sprzedaż?

Wydawać by się mogło, że wdrożenie działającej strategii omnichannel to wisienka na torcie. Odpowiedź na hedonizm użytkowników, pragnących idealnych doświadczeń zakupowych. Obsługujemy większość kanałów, nasza marka jest wszędzie obecna a produkty widoczne i dostępne dla ludzi niezależnie od platformy, czy też miejsca w jakim fizycznie dokonują zakupu.

Sama obecność w wielu kanałach to jednak tylko multichannel. Omnichannel to coś więcej, to immersja użytkownika w świecie stworzonym przez daną markę. To płynne i niezauważalne przejścia pomiędzy kanałami podczas jednego i spójnego doświadczenia, np. zakupowego. Dlaczego projektując rozwiązania warto myśleć o pełnym ekosystemie otaczającym użytkownika, a nie jedynie o wycinku jego ścieżki?

Co sprawia, że omnichannel nie jest wisienką na torcie, a czymś normalnym dla użytkownika? I wreszcie w jaki sposób myśleć o strategii multichannel? O tym w poniższym artykule.

Wybierz region/Change Region: