Monogo E-commerce News – Więcej prywatności dla klientów Apple w sieci, numer 34
Prowadzę biznes od 16 lat. Przez ten czas nauczyłem się, że zmiany to jedna z niewielu rzeczy, która są naprawdę stałe w biznesie. Nie inaczej jest w e-commerce, gdzie dynamika jest bardzo wysoka. Dzisiaj pomówmy o podstawowym narzędziu do śledzenia źródeł ruchu, czyli parametry w linkach, których zapewne używasz w kampaniach. A propos kampanii to pewnie pochodzą one pewnie z planu marketingowego, prawda? Prawda? Jeśli nie, to nic się nie stało, bo mamy artykuł o tym, jak zbudować plan marketingowy i co on powinien zawierać. A na koniec ślad węglowy. Prędzej czy później trzeba będzie zacząć o tym rozmawiać. Myślę, że jako jedna z pierwszych firm głośno mówimy o tym problemie. Optymalny hosting, optymalna aplikacja sklepu, optymalna wielkość mediów. Bez tego, ślad węglowy Twojego sklepu będzie wysoki. Jak sobie z tym poradzić? Dowiesz się poniżej.