Skip to Main Content

Monogo e-commerce news – Jak wpływać na decyzje zakupowe? numer 38

W e-commerce ciężko jest lub nawet nie możesz porozmawiać z klientem. Na pewno nie przed zakupem. Jak w takim razie podejść do próby zarządzenia decyzjami zakupowymi? Okazuje się, że dzięki Architekturze Wyborów (Choice Architecture) jest to możliwe, do pewnego stopnia. Oczywiście z zachowaniem etyki. Jednym z narzędzi, aby osiągnąć lepszą konwersję i mocniej zaopiekować się preferencjami zakupowymi klientów jest personalizacji. Jak taką personalizację zastosować w praktyce, np z wykorzystaniem Adobe Experience Cloud i Magento? Najlepiej mieć partnera, który pomoże odnaleźć się w tym temacie. Oprócz tego, mówimy dzisiaj o popularnych metodach płatności i reklamach. Czyli budujemy lejek, idziemy z klientem po ścieżce zakupowej, kończąc transakcją. Szach i mat. O to chodzi!

Wybierz region/Change Region: