Monogo E-commerce News - KPI w e-commerce, numer 37

Paweł Chyl-small-image
AutorPaweł ChylCEO
Poruszane tematy
Na tej stronie
Udostępnij ten wpis

Dzień dobry, dzisiaj serwujemy informacje jak unikać próżności we wskaźnikach Twojego biznesu e-commerce (ale też ogólnie biznesu), oraz jak zoptymalizować czas potrzebny na przygotowanie mediów do Twojego sklepu internetowego. Ale na tym nie kończymy, mamy jeszcze rozwiązanie problemu magazynowania towaru i dostaw do klienta końcowego (DTC). Mamy trochę przekroju, ale wszystko jak zwykle mocno powiązane z e-commerce i biznesem. Zapraszam do kolejnego wydania newsów e-commerce od Monogo. Zbieramy z czeluści Internetu ciekawostki, inspiracje, a czasem gotowe rozwiązania. Do porannej kawy i tylko dla Ciebie. 15 minut i wiesz więcej.

1. Próżne Wskaźniki nie pomagają w sukcesie Twojego e-commerce

KPI (Key Performance Indicators) to nieodłączne pojęcie biznesowe, niezależnie czy to prowadzisz biznes tradycyjny czy online. Jednak jak ze wszystkim również z KPI są pewne pułapki. Dzisiejszy tytułowy artykuł mówi o "próżnych" wskaźnikach. Czym one są? Jak ich unikać? Na te pytania znajdziesz odpowiedź poniżej. Z własnego doświadczenia wiem jak trudno wdrożyć je w organizacji. Solidne przygotowanie merytoryczne i pozostawienie przestrzeni na pomyłki jest kluczowym wyznacznikiem sukcesu. W Twoim e-commerce pewnie już stosujesz KPI. Podziel się z jakich wskaźników korzystasz, podyskutujmy o tym.

2. Adobe Express z AI Firefly wychodzi z bety i jest dostępne na całym świecie - za darmo!

Adobe Express to narzędzie, które ułatwia szybkie tworzenie grafik i wizualizacji. I właśnie wychodzi z wersji beta. To dobra wiadomość, ale nie ostatnia. Express jest za darmo, do pewnego momentu. Jeśli potrzebujesz dostępu do większej ilości zasobów, trzeba będzie zapłacić. Jestem pod wrażeniem prostoty Adobe Express po kilku tygodniach korzystania z tego narzędzia. Nigdy nie uważałem siebie za człowieka, potrafiącego przygotowywać grafiki. Jednak dzięki Adobe Express i wbudowanym szablonom, przygotowanie grafik na bloga, baneru albo okładki na posta w mediach społecznościowych staje się proste i bardziej dostępne. Bardziej dostępne dla ludzi, którzy nigdy nie zajmowali się grafiką. A i jeszcze jedna rzecz. Sztuczna inteligencja od Adobe, czyli Firefly jest wbudowana w Adobe Express. To wyśmienita wiadomość!

3. Huboo pomaga docierać do klientów dystrybutorowi alkoholi - dobra usługa do polskich sklepów chcących cross-border

Myślisz o wyjściu na zagranicę z ofertą swojego sklepu internetowego, ale nie wiesz jak rozwiązać temat magazynu i dostaw? Albo sprzedajesz "trudny" produkt jak np artykuły alkoholowe? W Europie i UK (chyba już wszyscy odcinają UK od Europy) te i podobne problemy rozwiązuje Huboo. Huboo zajmuje się szeroko pojętym fullfilmentem i obsługą DTC (direct-to-consumer). W przystępnych cenach i z dobrymi warunkami magazynowania, warto zainteresować się tą usługą.

Jeśli przegląd newsów był dla Ciebie wartościowy zachęcam do udostępnienia materiału w sieciach społecznościowych. Aby nie przegapić żadnego newsa zapisz się do naszego newslettera. W każdy poniedziałek wyślemy Ci maila z najświeższym przeglądem wiadomości z branży wraz z moim autorskim komentarzem.

Do przeczytania w poniedziałek, punktualnie o 6:00!