6 o’clock e- commerce news - jak pomóc konsumentom znaleźć to, czego potrzebują i zwiększyć sprzedaż, numer 27
6 o’clock e-commerce news - jedyny taki branżowy przegląd wiadomości ze świata e-commerce wraz z autorskim komentarzem Monogo. Śledzimy trendy. Komentujemy. Reagujemy. W 27 numerze przeglądu newsów z branży e-commerce klient w centrum uwagi. Przeczytaj o tym, jak odpowiadać na potrzeby konsumenta i zwiększać konwersję w sklepie internetowym.
1. Pomóż konsumentom znaleźć to, czego potrzebują i zwiększ sprzedaż
Już wiele razy w ramach naszego cyklu e-commerce news mówiliśmy o personalizacji. I ponownie wracamy do tego tematu, ponieważ mamy kolejny przykład jak świetnie działa takie podejście. Dzisiejszy przykład składa się w zasadzie z dwóch, personalizacji i modelu subskrypcji. Takie podejście pozwoliło osiągnąć piękne wzrosty w e-commerce firmie Furtuna Skin, 9% konwersji, zwiększenie ilości klientów o ponad 100% i podwojenie ilości subskrypcji. Sprytne też było zaoferowanie nowym klientom próbek, które pozwoliły sprawdzić produkt zanim klient go kupi. W Monogo, implementowaliśmy kilka razy podobne rzeczy, skontaktuj się z nami, żeby dowiedzieć się więcej. Zachęcamy też do przeczytania artykułów dotyczących Customer Experience , bo również w przypadku Futura Skin, poprawienie User Experience miało wpływ na zwiększenie sprzedaży.
2. Jak e-commerce B2B może być atrakcyjny dla klienta cyfrowego?
Typowo w B2B buduje się platformy do klienta, który z nami współpracuje od wielu lat. I to dobrze, ale ten klient może mieć inne oczekiwania w porównaniu do nowego klienta, który wcześniej z nami nie współpracował. I ten klient cyfrowy może mieć inne oczekiwania. Przykład firmy IBT Industrial pokazuje, że zauważenie tego faktu stało się przyczyną sukcesu. Dzięki personalizacji w e-commerce b2b i zaspokojeniu oczekiwań klienta cyfrowego, sprzedaż internetowa rośnie szybciej niż inne kanały sprzedaży. W artykule znajdziesz szczegóły, co wpłynęło na sukces IBT Industrial. A jeśli chcesz się dowiedzieć, jak możesz podłączyć personalizację w swoim sklepie, z nową wyszukiwarką, zadzwoń do nas lub napisz. Chętnie pomożemy!
Zobacz więcej tutaj: Jak e-commerce B2B może być atrakcyjny dla klienta cyfrowego?
3. Wyzwania doboru słów kluczowych - wszystko co powinieneś wiedzieć!
Budujemy nasze sklepy z wizją dużej ilości odwiedzin. I sprzedaży. Potencjał tej sprzedaży można obliczyć używając współczynnika konwersji, czyli ilość odwiedzin do konwersji. Konwersja jest znana, bo wiemy ile osób kupiło. Odwiedziny natomiast to temat, pozyskiwania potencjalnych klientów. Z jednej strony możemy płacić za ruch, a z drugiej strony używać SEO i wyszukiwarek. Czyli klient w wyszukiwarce wpisuje hasło (słowa kluczowe), wyświetla się Twoja strona i klient wchodzi w linka, który kieruje do Ciebie na sklep. Jak zapewne widzisz, wszystko dzieje się po stronie klienta. To on wybiera słowa kluczowe, które są odzwierciedleniem tego czego poszukuje. Przewidywanie tych haseł to praca analityczna. Są narzędzia takie jak ahrefs, które pomagają odnaleźć się w gąszczu pomysłów, oraz tego co potencjalni klienci wpisują w wyszukiwarki. Artykuł, który znajdziesz poniżej, rozkłada na czynniki pierwsze temat haseł i ich trudności. To obowiązkowa lektura i wiedza, którą należy posiąść, aby nie zwariować. A nawet ważniejsze, żeby dobrze planować swój biznes i publikację treści.
Zobacz więcej tutaj: Wyzwania doboru słów kluczowych - wszystko co powinieneś wiedzieć!
Zapisz się do naszego newslettera, aby nie przegapić żadnego newsa. W każdy poniedziałek wyślemy Ci maila z najświeższym przeglądem wiadomości z branży wraz autorskim komentarzem Monogo. Koniecznie zostaw swój adres w poniższym formularzu.
Do przeczytania w poniedziałek, punktualnie o 6:00!