Dlaczego Builder.io jest idealnym rozwiązaniem dla e-commerce?

Paweł Chyl-small-image
AutorPaweł ChylCEO
Poruszane tematy
Udostępnij ten wpis

Systemy CMS (Content Management System) są dostępne od wielu dekad. Wydawać by się mogło, że nic lepszego i więcej ponad system, gdzie wpisujemy i publikujemy treści nie wymyślimy. Jednak nic bardziej mylnego, ponieważ builder.io przychodzi i niszczy ten pogląd.

Czym jest Builder.io?

Builder.io to system do zarządzania treścią. Ale to nie wszystko. Dla twórców istotne było aby nie tylko zbudować kolejny CMS, ale zbudować taki CMS, który pozwoli dostarczać szybciej i więcej. Skupili się nie tylko na marketerach, ale również na programistach.

Bardzo ambitne zadanie, ale jak się okazało wykonalne. Dzięki przejrzystemu interfejsowi i rzeczywistemu podglądowi na stronę, jestem w stanie w pełni wizualnie edytować treści.

Oprócz tego builder wspiera wszystkie nowoczesne frameworki. Z tego względu programiści mogą pracować wydajniej w środowisku, które znają bardzo dobrze. Ale to nie wszystko.

Ponad to builder potrafi importować z Figmy. I robi to z zachowaniem Twoich komponentów oraz brand booka. Czyli coś co programiści musieli tworzyć od zera, dzięki builder.io mogą stworzyć oszczędzając nawet 80% czasu.

Robi wrażenie.

Kluczowe funkcjonalności builder.io

Z kluczowych funkcjonalności builder.io możemy wymienić:

  1. Wizualny edytor,
  2. Wersjonowanie treści i targetowanie (personalizacja),
  3. Możliwość współpracy wielu osób nad tą samą treścią,
  4. Elastyczny system uprawnień, pozwalający odwzorować strukturę Twojego zespołu,
  5. Możliwość dostosowania prawie każdego elementu interfejsu użytkownika dzięki pluginom,
  6. Integracje pozwalające na interakcję pomiędzy systemem CMS a innymi (np e-commerce),
  7. Importy z Figmy,
  8. Generowanie elementów interfejsu oraz tekstu dzięki integracji z AI,
  9. Możliwość tworzenia szablonów,
  10. Możliwość wykorzystywania kawałków tej samej treści w wielu miejscach.

I wiele innych.

Builder.io korzyści z tworzenia stron bez kodowania

W Monogo publikujemy treści na naszej stronie w każdym tygodniu. To część naszego procesu, który nazywamy Content Publication Engine. Czasem wpadamy na pomysł i chcielibyśmy go zrealizować natychmiast. Kiedyś nie było to możliwe.

Powodem, dla którego nie było to możliwe, była ilość osób zaangażowanych w cały proces. Teraz kiedy mamy minimalną ilość czynności i osób pracujących nad treściami jesteśmy w stanie błyskawicznie reagować i tworzyć nowy content.

Dodatkowo posługując się zestawem komponentów, który jest zbieżny z naszym brand bookiem, zachowujemy ten sam styl we wszystkich publikacjach.

A robimy to dlatego, że treści są paliwem ruchu organicznego. Im więcej wartościowych treści jest na Twojej stronie, tym więcej ruchu sprowadzasz. Ruchu, który nie zależy od wysokości budżetu reklamowego.

Właśnie w tym pomaga builder.io. Jeszcze nigdy nie było tak, żeby ścieżka od pomysłu do publikacji była tak skrócona. I tak właśnie działa porządny CMS, nie utrudnia, tylko ułatwia pracę. Oraz co najważniejsze pozwala skupić się na zadaniach kreatywnych.

To przede wszystkim dotyczy naszych programistów. Tworzą nowe integracje oraz budują nowe komponenty. Ciągle dostarczają wartość bez zbędnego rozpraszania się.

Builder.io integracje

Czymże by był system w dzisiejszych czasach bez integracji? No pewnie niczym. Tak jest też w przypadku builder.io.

Oprócz integracji, które producent dostarcza wraz z platformą (https://www.builder.io/m/integrations), jest możliwość budowania własnych integracji. Dzięki wsparciu nowoczesnych frameworków to zadanie jest banalnie proste. I tak, nie przesadzam.

Widzę jak szybko w Monogo jesteśmy w stanie dostarczać nowe integracje. W przeciągu kilku dni mamy już pierwszy podgląd.

Z ciekawych integracji, które mogą być użyteczne dla firm potrzebujących wsparcia wielu marek na wielu rynkach mogę wymienić:

  1. TMS (Translation Management System),
  2. DAM (Digital Asset Management),
  3. SSO (Single-Sign On),
  4. Adobe Commerce (dawniej Magento)
  5. +builder.io.

Tylko te 4 elementy są potrzebne do sprawnego budowania e-commerce, bogatego w treści. I to na wielu markach i/lub na wielu krajach.

Dla kogo Builder.io?

Builder.io w odróżnieniu do innych "dużych" CMSów ma elastyczny cennik. Są plany tanie, dla użytkowników indywidualnych lub małych firm, ale są też plany dla dużych firm lub enterprise.

Celowo wspominam enterprise bo builder.io jest enterprise-ready. Wsparcie SSO, współpraca, wiele środowisk, pełna historia zmian i możliwość budowania własnych komponentów to kluczowe czynniki do tego, że to CMS dla dużych firm.

Oczywiście większe firmy potrzebują firmy wdrożeniowej. Analiza procesów i zaprojektowanie nowych, jeśli odbywać się będzie pod czujnym okiem doświadczonego dostawcy na pewno zakończy się szybciej.

Builder.io - najczęstsze pytania klientów

Czy builder.io jest systemem, z którego mogą skorzystać duże firmy?

Tak! Builder wspiera wiele dużych marek na całym świecie. Część success stories można obejrzeć na stronie https://www.builder.io/m/customers

Oprócz tego w Monogo prowadzimy lub prowadziliśmy wdrożenia builder.io dla międzynarodowych korporacji, które znajdują się w elitarnym gronie Fortune 500. To najlepszy dowód na to, że builder.io potrafi.

Dzięki czemu będę pracować szybciej z builder.io?

Dzięki wizualnemu interfejsowi oraz integracji z AI praca w builder.io jest nie tylko przyjemna ale też szybka. Przekuwanie pomysłów w zrealizowane projekty trwa krócej.

Czy builder.io ma wsparcie dla SEO?

Builder.io to platforma, która umożliwia dowolne konfigurowanie wszystkich parametrów stron jakie są w nim tworzone. Od Twoich programistów i rekomendacji agencji SEO będzie zależeć, jak te parametry zostaną wykorzystane i zaimplementowane.

Czy builder.io pozwala na tworzenie przepływu pracy (workflow), tak aby przed publikacją otrzymać akceptację?

Tak, builder posiada moduł workflow. Ale oprócz tego, do każdego draftu można wygenerować unikalny URL i przesłać go managerowi lub innej osobie akceptującej treści.

Wybór należy do Ciebie.

Dlaczego Monogo poleca builder.io

Rekomendujemy builder.io bo widzimy jak dużo nasi klienci mogą sami dzięki wykorzystaniu builder.io. Zresztą, nie tylko klienci. Nasi programiści również.

Do tego bardzo przystępny model cenowy builder.io sprawia, że to technologia dostępna dla dosłownie każdego.

Jesteśmy naprawdę bardzo podekscytowani na każdy projekt wdrożeniowy, bo wiemy jak bardzo builder.io zmienia rzeczywistość działów marketingu. Skontaktuj się z nami. Podpowiemy jak wykorzystać Builder.io w Twoim biznesie.

Dlaczego Builder.io jest idealnym rozwiązaniem dla e-commerce?