Skip to Main Content

Siła personalizacji w e-commerce

Klienci sklepów internetowych stali się egocentryczni. Wrzucanie konkretnego użytkownika do ‘pudła’ z innymi użytkownikami o podobnych charakterystykach nie działa. Przygotowywanie jednakowych treści dla całych grup klientów powoli przestaje działać. Dotarliśmy do momentu, w którym musimy zrozumieć jednostkę wraz ze wszystkimi unikalnymi wyróżnikami jakie posiada. Musimy nie tylko zrozumieć te cechy i być w stanie je zidentyfikować. Klienci oczekują czegoś więcej - oczekują otrzymać coś - usługę lub produkt zanim jeszcze zorientują się, że to jest właśnie to, czego poszukują. Aby konkurować na rynku nie wyartykułowanych jeszcze potrzeb należy jak najszybciej skupić się na personalizacji. Dzisiaj opowiem o tym jakie formy może przybierać oraz w jaki sposób zyskasz przewagę konkurencyjną nad markami nie stawiającymi na personalizację.

Wybierz region/Change Region: