Skip to Main Content

Sprawdź, czym ostatnio żyjemy

ostatni wpis
Jak obsługiwać zwroty w e-commerce?

W szybko rozwijającym się świecie e-commerce, solidna polityka zwrotów jest kluczowa dla zapewnienia satysfakcji i lojalności klientów. Konsumenci coraz częściej robią zakupy online, a ich oczekiwania dotyczące wygodnych i bezproblemowych zwrotów są coraz wyższe. Raport IAB Polska wyraźnie pokazuje, że odsetek polskich internatów, którzy kupują online stale rośnie, wynosi on 79%. W tym artykule przedstawię… Czytaj dalej Jak obsługiwać zwroty w e-commerce?

Wyszukaj wpisu
0
Sortuj
Sortuj po:
Data:
Od najnowszego
Od najstarszego
Filtruj
Filtruj po:
Adobe
adobe commerce
adobe experience cloud
Akeneo
automatyzacja
bezpieczeństwo
Builder.io
e-Commerce
headless
Interfejs użytkownika
Zainteresowaliśmy Cię
Odezwij się!
Wybierz region/Change Region: